Trudnoća
15.08.2018.

Buduće mame, usporite

Visoke temperature i veliku vlažnost vazduha svi teško podnose, a posebno buduće mame, čak i one koje imaju urednu trudnoću. Ako se i vi s jedne strane borite sa stomakom do zuba, a sa druge s vrućinom, pročitajte ove korisne savete koji će vam pomoći da što lakše prebrodite ove dane. 

- Smanjite unos soli kako biste sprečile oticanje nogu i zglobova. Do toga dolazi zbog zadržavanja vode u organizmu, što je u trudnoći uobičajeno.
- Kada god ste u mogućnosti podignite noge kako biste ih odmorili. U toku noći pod noge stavljajte jastuk ili urolano ćebe i podignite ih. To ubrzava cirkulaciju.
- Izbegavajte nošenje prstenja jer ćete ga kasnije, ukoliko vam prsti oteknu, teško skinuti.
- Trudite se da sve obaveze koje imate van kuće završite do 10, 11 h ujutro i izbegnete najjače sunce.
- Uvek nosite flašicu sa prskalicom u koju ćete sipati vodu i dodati komadiće krastavca kako biste s vremena na vreme mogle da se isprskate i osvežite.

- Plivajte što češće. Rashladićete se, a uz to ćete rasteretiti kičmu i kukove.
- U najtoplijem delu dana aktivnosti svedite na minimum. Kada god možete odmarajte se u rashlađenim, zamračenim prostorijama a veče koristite za lagane šetnje.
- Uveče pred spavanje spremite kupku za umorna stopala. U mlaku vodu sipajte 1-2 kašike morske soli i dodajte neko eterično ulje - ruzmarina, lavande ili nane - koje će vas opustiti.

- Nosite udobnu garderobu od prirodnih materijala koja ne prijanja uz telo kako biste sprečili nastanak osipa.
- Jedite što više svežeg voća i povrća, uzimajte sveže ceđene sokove, posna mesa i ribu. Pijte više tečnosti nego obično kako biste sprečili dehidrataciju usled pojačanog znojenja. 

foto: pinterest, aquamagazine, beautyhealthtips.in

Ostavi komentar

Preporučeno