Poštovani roditelji,

Iskoristite svoje slobodno vreme na pravi način, zabavite se, uživajte sa svojim mališanima. Kupovinu ostavite za neke mirne trenutke, možda i kasne sate kada natenane možete pregledati sve proizvode. Nemojte trošiti više nego što je potrebno,jer kupovinom na decjemsajtu imate mogućnost da uštedite, zabavite se čitajući tekstove, i podelite Vaše roditeljsko iskustvo sa svima. Uskoro ćete biti u mogućnosti da i Vi, ukoliko imate višak nekih stvarčica to prodate na našem sajtu bez ikakvih nadoknada.

 

UPUTSTVO ZA KUPOVINU

Kupovina na www.decjisajt.rs je brza,  jednostavna i bezbedna. Što se tiče mogućnosti povratka robe, ona je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

 

Registracija

Da bi ste obavili kupovinu na sajtu morate da se registrujete. Osnovni podaci, poput imena i prezimena, email adrese, kao i adrese za prijem pošiljke i broj telefona neophodni su da bi smo stupili u kontakt sa Vama.

Na kraju registracije treba da označite polje da ste pročitali i da prihvatate uslove kupovine. Na Vašu email adresu biće poslata potvrda registracije, čime i postajete registrovani korisnik.

Registraciju obavljate samo jednom, a pri svakoj narednoj kupovini dovoljno je samo da se prijavite  pod svojim nalogom.

Kupovina

Željene proizvode možete naći na više načina: pretragom prodavnica, odabirom po polu i kategorijama proizvoda. Takođe, omogućena je i brza pretraga unosom naziva artikla u polje za pretragu.

Svaki put kada pronađete proizvod koji želite da kupite, ukoliko postoji mogućnost, odaberite veličinu i boju tog proizvoda,kao i količinu a zatim kliknite na dugme „ubaci u ceger“. Nakon toga proizvod će biti u Vašem cegeru koji u svakom momentu možete pregledati sa svoje desne strane. Ukoliko proizvod želite da izbacite iz cegera, to možete učiniti jednostavnim klikom na X pored proizvoda.

Ukoliko i dalje želite da kupujete, samo nastavite odabir proizvoda po istom principu.  Vaš ceger će uvek biti sa Vaše desne strane sa svim odabranim proizvodima. Kada završite sa odabirom proizvoda, pre nego odaberete dugme „kupi“ proverite još jednom svoj ceger.

Nakon odabira linka „kupi“ pojaviće Vam se stranica sa Vašim podacima koje možete da ažurirate.
U poslednja dva koraka birate način plaćanja i isporuke robe.

Dečji Sajt Vam je omogućio plaćanje:

  1. Opštom uplatnicom u banci ili pošti(e-banking)
  2. Pouzećem putem kurirske službe D Express
  3. Platnim karticama Intesa Banke

 

Uslovi isporuke

Nakon potvrđene porudžbine kontaktiraćemo Vas radi potvrde i provere svih podataka.

Za porudžbine izvršene u periodu od ponedeljka do četvrtka, prodavac će Vas kontaktirati narednog dana u periodu od 08-16h. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati u ponedeljak.

Od tog trenutka rok isporuke je maksimum 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem. U praksi, robu isporučujemo u roku od 48h ukoliko  ste je naručili radnog dana do 14h.

Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 2 radna dana od dana potvrde porudžbine, a rok isporuke je od 1 do 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Ukoliko iz nekog razloga nismo u mogućnosti da Vam robu isporučimo u predviđenom roku, bićete na vreme obavešteni kako bi eventualno mogli da odustanete od porudžbine.

Preuzimanje pošiljke

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.Po prijemu pošiljke pregledajte robu i ako primetite bilo kakvo oštećenje, molimo da nas odmah obavestite. Naknadne reklamacije neće biti uvažene.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Reklamacije

Ukoliko imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, molimo Vas da nas kontaktirate. Imate rok od 24h nakon prijema da robu reklamirate. Troškove povraćaja robe i novca snosi kupac, sem u slučaju da je dobio pogrešan ili neispravan artikal. Molimo da preuzete reklamacioni formular OVDE

Cena isporuke pošiljke

Ukoliko je vrednost Vaše porudžbine do 10kg iznad 3.999,00 dinara, dostava je besplatna. U suprotnom, biće Vam naplaćeno 350,00 rsd. Ukoliko je pošiljka teška između 10 i 20kg, biće Vam naplaćeno 1000,00 rsd. Preko 20kg pošiljka se naplaćuje po kg. Molimo da se raspitate kod operatera putem broja 011/452 9240.

Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru. Možete odabrati i plaćanje karticama kod kurira. Obaveštenje o ceni isporuke možete videti u korpi prilikom pregleda same korpe.

Obaveštenje o ceni isporuke će Vam stići i na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa specifikacijom porudžbine.
Za sva pitanja u vezi sa naručivanjem ili isporukom, možete nas kontaktirati putem broja telefona 063.55.33.46

Pravilnik o zaštiti potrošača i načinu rešavanja reklamacija

Na osnovu člana 58. a u vezi članova 54. I 56.  Zakona o zaštiti potrošača („Sl.gl RS“ br. 73/10), kao i Zakona o trgovini  (‘’Sl. glasnik RS’’ br. 53/10),  Zakona o fiskalnim kasama („Sl. Gl“ br. 135/04) i Pravilnika o sadržini i načinu evidentiranja prometa izdavanjem fiskalnog računa, načina otklanjanja greške u evidentiranju prometa preko fisklane kase i o sadržini i vođenju knjige dnevnih izveštaja („Sl.Gl“ br. 140/04), direktor preduzeća ‘’Dečji sajt” d.o.o, dana 01.12.2012. godine donosi:

 

PRAVILNIK O ZAŠTITI POTROŠAČA I

NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA

I OPŠTE ODREDBE

Član 1.

Prodavac prodaje robu na malo potrošačima na način da vodi računa o pravu potrošača na zaštitu i da prodaju obezbedi pod jednakim uslovima na tržištu za sve potrošače.
Član 2.

Prodavac prilikom prodaje robe ne  sme vršiti diskriminaciju potrošača na neki od načina predviđenih odredbama Zakona o potrošačima.