Osigurana budućnost
29.09.2016.

INTERVJU - Jelena Riboškić – direktor sektora za brigu o klijentima

Do sada smo izdali preko 26.000 članskih kartica“Dunav Loyalty Cluba”, a želja nam je da taj broj značajno proširimo u budućnosti, kaže Jelena Riboškić i navodi da klijenti sa ovim karticama ostvaruju brojne popuste prilikom kupovine različitih proizvoda

Kompanija Dunav osiguranje razvija svoj sopstveni loyalty program s ciljem da svojim klijentima pruži dodatne benefite kao nagradu za vernost Kompaniji, kaže u intervjuu za Dečji sajt Jelena Riboškić, direktor sektora za brigu o klijentima.

Pod sloganom „Više od osiguranja“, projekat je, objašnjava naša sagovornica, prvo realizovala  Direkcija za životna osiguranja, koja je do septembra meseca uručila preko 26.000 kartica “Dunav Loyalty Cluba” da bi projekat nastavio da sprovodi Sektor za brigu o klijentima Kompanije.

Zašto je projekat prva započela Direkcija za životna osiguranja?

- Veliki broj zaključenih polisa životnih osiguranja, kao i dug period na koji se ova osiguranja zaključuju, bili su nam osnov za razmišljanje šta ponuditi našim klijentima u periodu na koji su zaključili svoju polisu životnog osiguranja. Prosečno trajanje osiguranja od gotovo 10 godina, nametnuli su nam kao imperativ razmišljanje na koji način u tom periodu možemo naše klijente učiniti zadovoljnim, šta je to dodatno što im možemo ponuditi, a da klijent oseća zadovoljstvo u saradnji sa Kompanijom.

Koji su uslovi za dobijanje kartice Dunav Loyalty Cluba?

- Karticu dobijaju svi klijenti koji zaključe polisu životnog osiguranja uz određene uslove, a to su minimalna mesečna premija od 1.500 dinara i moraju biti plaćene bar tri mesečne premije.

Koji su to benefiti koji članovi kluba mogu ostvariti u Kompaniji „Dunav osiguranje“?

- Kao član kluba, klijent može uz popust zaklučiti brojna druga osiguranja iz ponude Kompanije. To su popusti od 5 – 20 odsto. Popusti se mogu realizovati pri zaključenju polise putnog osiguranja, dobrovoljnog zdravstvenog, osiguranja imovine ali i na osiguranja poljoprivrede, kasko osiguranja vozila i plovila.

Pored popusta u Kompaniji Dunav osiguranje, gde se još može obaviti kupovina uz popust?

- Naši članovi kluba, mogu ostvariti brojne popuste i kod trećih pravnih lica koji imaju zaključene ugovore sa Kompanijom. Mi našim klijentima preporučujemo da posete naše “Dunav auto centre” gde mogu obaviti tehnički pregled uz 30 odsto popusta, ali i kupiti brojne proizvode uz odgovarajući popust (auto stakla, auto kozmetiku, letnje pneumatike...) Pored “Dunav auta”, popusti se mogu ostvariti i u našem hotelu na Zlatiboru, ali i kod više od 80 pravnih lica koja imaju zaključene ugovore sa našom Kompanijom. Tako naši članovi kluba mogu posetiti “Atelje 212” gde imaju 30 odsto popusta na cene karata, kupiti modernu garderobu u jednoj od prodavnica Nesala širom Srbije, ali i ostvariti brojne benefite kod “N sporta”, “ABM” prodavnicama optike, kupovati devize po srednjem kursu u menjačnicama “Paris”...

Kakvi su budući planovi što se tiče vašeg Loyalty programa.
- Do sada smo izdali preko 26.000 članskih kartica, a želja nam je da taj broj značajno proširimo u budućnosti. Trenutno, intenzivno radimo da se aktivnosti našeg loyalty cluba prošire i na druge vidove osiguranja. Tako ćemo uskoro imati klub koji će brojati preko 80.000 članova.

Dodatne informacije o Dunav osiguranju možete potražiti OVDE. 

foto: rs.linkedin.com, dunav.com

 

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Preporučeno