Predškolci
26.02.2017.

Deca koja idu na plivanje imaju jači imunitet


Istraživanja pokazuju da deca koja su išla na plivanje kao bebe imaju jači imunitet, otpornija su na infekcije i viruse, imaju odličan tonus mišića, bolji apetit, čvršće spavaju.

Plivanje poboljšava i osećaj ravnoteže i držanje tela, a preporučuje se i kod blažih i težih deformiteta, kao što su iščašeni kukovi, krive noge, deformiteti grudnog koša, kičmenog stuba i stopala. Plivanje utiče i na psihu deteta, pomaže u prevazilaženju stidljivosti, nesigurnosti i strahova, poboljšava komunikaciju i ubrzava socijalizaciju.

Važno je samo da voda bude topla, najbolje između 28 i 30 stepeni. Ukoliko beba počne da drhti, odmah je izvadite iz vode i utoplite. Stručnjaci preporučuju da nikada ne plivate sa bebom u rukama, odnosno da uvek nogama treba da se oslanjate o dno bazena.

Plivanje sa bebom je i odlična zabava u kojoj ćete uživati i jačati međusobnu vezu. Bitno je da beba, kada je vodite na plivanje, ne bude umorna ili gladna, a nije dobro da "pliva" odmah posle obroka. Posmatrajte kako beba reaguje, pa ako deluje srećno i znatiželjno, nastavite sa aktivnostima, ali ukoliko je nervozna i uplašena, nemojte da forsirate. Nekim mališanima potrebno je više vremena da se adaptiraju. Ali budite strpljivi i nemojte odustajati ako prvi trening prođe "neslavno".

Posle boravka u bazenu bebu isperite vodom, kako biste uklonili hlor sa kože. Kada dođete kući nahranite bebu i vratite se uobičajenom ritmu.

Bebe na plivanje mogu ići tokom svih godišnjih doba, čak i zimi. Važno je samo da je adekvatno obučete i da je izvedete napolje tek kada je potpuno suva.

foto: guiainfantil.com

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Preporučeno

string(0) ""
string(0) ""