Roditeljstvo
07.02.2018.

Mama vežba, beba uživa

Ako izuzmemo sve one srećnice kojima je priroda podarila slab apetit ili neviđeno brz metabolizam i koje nakon porođaja izgledaju vitko i tanano, većina nas običnih smrtnica devojačku liniju uspeva da povrati tek nakon nekoliko meseci ili godina. Ukoliko višak kilograma nije veliki, ne otežava svakodnevni život i ne ugrožava zdravlje, nema razloga da se žuri s mršavljenjem, ali to ne znači da treba da zaboravimo na vežbanje. Nisu nam neophodne teretane, ni posebna oprema, ni skupi rekviziti kad imamo najslađi i najlepši tegić – našu bebu.
Svakog dana odvojite samo 15 do 20 minuta, kad je beba sita, suva i naspavana, i odradite ove četiri jednostavne vežbe.

Polusklekovi praćeni najslađim poljupcima

Stavite bebu da leži na leđima na strunjači, zauzmite položaj kao na slici, oslonite se na kolena i polako se, savijajući ruke u laktovima, spuštajte ka podu. Polusklekovi su slični pravim sklekovima, ali su daleko lakši jer se oslanjate na kolena. Svaki put kad se spustite do bebe cmoknite je u obraz ili glavicu.

Odizanje kukova od poda s najnežnijim "tegom"

Lezite na leđa, stavite bebu da vam sedi na stomaku i čvrsto je držite za ručice. Noge savijte pod uglom od skoro 90 stepeni, pa polako podižite kukove od poda. Iako bi bilo idealno da ovu vežbu uradite u dve serije od po 10 ponavljanja, radite je onoliko puta koliko možete. Vremenom ćete, kad steknete kondiciju, moći da ispunite normu.

Jačanje trbušnjaka u društvu letača

Lezite na leđa, bebu stavite da vam leži na skupljenim potkolenicama i čvrsto je držite za ručice. Glavu i vrat malo odignite od poda, noge savijte u položaj kao na slici, pa "provozajte" bebu. Ako imate snage i niste izgubili dah, slobodno imitirajte zvuk aviona ili helikoptera, a možete i da otpevate neku prigodnu pesmu, pod uslovom da se setite. Vežbu radite dok vas noge ne zabole ili dok beba ne počne da se buni.

Istezanje i zatezanje u najboljem društvu

Sedite na pod, raširite noge najviše što možete, dok ne osetite zatezanje u preponi, pa potom levu nogu podvucite pod desnu, kao na slici. Smestite bebu udobno u krilo, desnom rukom je pridržavajte, a levu ispružite pored glave. Lagano se izvijajte na desno, a kad uradite dovoljno ponavljanja, promenite strane. Ispružite levu nogu, desnu podvucite, bebu pridržavajte levom rukom, desnu ispružite pored glave, pa se savijajte što više na levu stranu.

Foto: womenfitness.net

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Preporučeno

string(0) ""
string(0) ""