Porodični ručak
08.11.2013.

Hrana koja poboljšava raspoloženje

Hrana koja poboljšava raspoloženje

Istraživanja su dokazala da hrana može da utiče na naše raspoloženje, direktno ili indirektno. Pod direktnim uticajem se misli na to da kada znamo da imamo za ručak nešto što volimo, naše raspoloženje se odmah popravi, a sa druge strane ako imamo nešto što ne volimo, nismo toliko zadovoljni. Evo koja hrana će vam popraviti raspoloženje.
 
1. Čokolada

Svi smo čuli da je čokolada najbolji lek za tugu. Ona sadrži antioksidant koji deluje na čovekovo raspoloženje poput antidepresiva.

2. Sladoled

Sladoled deluje na isti način kao i čokolada, a možda čak i bolje jer može da vam ohladi um u trenucima stresa. Istraživači su dokazali da kašika sladoleda ima momentalno dejstvo na mozak, prikriva osećaj razočaranja i neuspeha.

3. Kačkavalj

Kačkavalj, budući da je mlečni proizvod, sadrži dosta proteina. Mleko u kačkavalju pomaže mozgu da formira serotonin. Ova supstanca ima moć da vas smiri, smanji stres i poboljša raspoloženje.

4. Voće

Ako ste neraspoloženi, ananas, pomorandže, banane, borovnice i jagode će vam pomoći. Sveže voće je bogato antioksidantima i vitaminom C. Ono vam osvežava um i čini vas veselim i raspoloženim.

5. Orasi

Orasi, badem i semenke suncokreta su savršeni da vam poprave raspoloženje. Sadrže proteine i vlakna, minerale i omega 3 masne kiseline. Ove hranljive materije vam momentalno utiču na raspoloženje.


Izvor: b92

slike:www.cdkitchen.com,www.fanpop.com,www.davidmixner.com

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Preporučeno

26.
May
2019
Porodični ručak
19.
May
2019
Porodični ručak
12.
May
2019
Porodični ručak