Deca
15.11.2017.

Vežbice za dobro jutro

Da nam se deca čak i u predškolskom uzrastu, a kamo li ona nešto starija, po nekim lošim navikama pretvaraju u odrasle znamo svi. Premalo trčkaraju, posebno sada kada je hladno i kišovito, previše vremena provode u sedećem položaju, što u školi što kod kuće pred računarom, pa je izvesno da ćemo se uskoro suočiti s posledicama pasivnosti. Ne, to ne znači da treba odmah da ih upisujete u neki sportski klub, mada je i to dobra ideja, već da ih podstaknete da svako jutro odvoje pet minuta za ove tri jednostavne vežbe.
Mnogo će im značiti!

1. Recite detetu da klekne na strunjaču ili neku drugu meku podlogu, da sedne na sastavljene potkolenice, da spusti čelo na pod, ispruži ruke i da prste gura napred bez pomeranja ostatka tela.
Nakon svakog istezanja pravi se pauza od 10 sekundi, pa se vežba ponavlja. Idealno bi bilo da se uradi 10 puta, ali za početak može i manje.
Disanje treba da bude sporo i ravnomerno.

2. Dete treba da legne potrbuške na pod i da rukama uhvati skočne zglobove. Trup je podignut, a glava izvijena na gore. U ovom položaju dete treba da se ljulja kao drveni konjić ili kao upijač najmanje 30 sekundi i da pritom ravnomerno diše.

3. U ležećem položaju, na leđima, dete treba da pokuša da podigne sastavljene noge što više. U početku će biti dovoljno da ih drži ravno, a kasnije nek pokuša da ih prebaci preko glave tako da prstima dotakne pod.

Sve tri vežbice odlične su za kičmu, a naročito za razgibavanje.

Foto: momjunction.com

Ostavi komentar

Preporučeno