Zdrava ishrana
24.03.2016.

5 najzdravijih namirnice za decu

Borovnice
Svoju boju ovo voće duguje flavonoidima koji su u medicini poznati kao antocijani, a koji blagotvorno deluju na zdravlje očiju, mozga i urinarnog trakta.

Ideja za serviranje: Napravite bebi supu od borovnica. Pomešajte 60 grama ovog voća s jednom supenom kašikom prokuvane vode, prokuvajte, potom izgnječite i sačekajte da se ohladi. Možete dodati i malo jogurta.

Jogurt
Bogat je kalcijumom i vitaminom D, pa je koristan i za zdravlje kostiju i zuba.

Ideja za serviranje: Jogurt ima odličan ukus i kada se konzumira bez ičega, a možete ga pomešati i s pireom od jabuka.

Bundeva
Ova namirnica bogat je izvor vitamina A i C, prirodno je slatka i ima teksturu prijatnu za nepce. Ne vole je svi mališani, ali kada se uvede redovno u jelovnik i te kako postaje jedna od najomiljenijih namirnica.

Ideja za serviranje: Bundevi dodajte malo sira, zapecite i sve izgnječite.

Sočivo
Bogato je proteinima i biljnim vlaknima i preporučljiva je za zdravlje vaših mališana.

Ideja za serviranje: Prokuvano sočivo pomešajte s nekim povrćem i pirinčem i začinite mešavinu po želji. Origano ili bosiljak dobar su izbor.

Brokoli
Ovo povrće bogato je folnom kiselinom, kalcijumom, biljnim vlaknima, a poznato kao odličan zaštitnik od kancera.

Ideja za serviranje: Brokoli kuvajte dok ne omekša, a potom ga isecite na komadiće veličine zrna pasulja.

izvor: mamaibeba.net

foto: flygirlsforever.com, irishexaminer.com, judicialpeach.com, naturante.com, bettycrocker.com, celebrityparentsmag.com

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Preporučeno

string(0) ""
string(0) ""